dimarts, 13 de juliol del 2010

De una pequeña gran filósofa de hoy

Comerç Just,
Drets Humans.

Hola em dic Aina i m'agrada la fantasia, l'art, les coses originals i la naturalesa, o sigui que sóc tranquil.la. Jo no entenc per a que existeix la televisió, la d.s...
Ja sé que a molts de vosaltres us encanten totes aquestes coses, però  és que en comptes de gastar-nos els diners es coses d'aquestes, podriena donar-lo a una ONG o comprar a una coperativa de comerç just com Intermon Oxfam, Alternativa3 o Ideas. Ara us preguntaseu ; Què és això del comerç just? doncs es una tenda on hi compres productes ecològics a la gent que ho fa no l'exploten i no els donen pocs diners. Ah! i també estan els drets humans que ajuden als camperols a que els rics no els guanyin les terres.
I nosaltres tan tranquils mirant la televisió quan podem fer un munt de coses per ajudar a la gent i que tots siguen feliços.
Jocs Florals 23/04/2010   Maya Alvarez

Comercio Justo 
Derechos Humanos.
Hola me llamo Aina y me gusta la fantasía, el arte, las cosas originales y la naturaleza, o sea que soy tranquila. Yo no entiendo porque existe la televisión, la d.s...
Ya sé que a muchos de ustedes les encantan estas cosas, pero es que en lugar de gastarnos nuestro dinero en cosas de estas, podríamos darlo a una ONG o comprar a una coopertaiva de comercio justo como Intermon Oxfam, Alternativa3 o Ideas. Ahora se preguntaran ¿Qué es eso del Comercio Justo?, pues es una tienda donde compras productos ecológicos a la gente que los hace no les explotan y no les dan poco dinero. Ah! y también están los derechos humanos que ayudan a los campesinos a que los ricos no les ganen sus tierras.
Y nosotros aquí tan tranquilos mirando la televisión cuando podríamos hacer muchísimas cosas para ayudar a la gente y que todos seamos felices.
Juegos Florales 23/04/2010   Maya Alvarez